Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

a rush of blood to the head

Redan 1 september? Ja tydligen! tiden går så fort. men de visste ni väl redan.
tjänade lite pengar med min resepolare efter vår enda lektion (tillåt mig att le) idag. kan ju meddela att vi längtar lite halv-ganska-jättemycket till thailandet!!!!!!! Hann också med att träffa bästa hanna, klämma lite sushi och klippa mitt förbannade hår. jippi. är inte ett fan av det alltså, i thai ska jag fan göra något av det! Inte sitta å gnälla nu..
intressant inlägg! ha det fint. nu ska jag kolla på Gudfadern PUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

aa jag älskar dig.
2010-09-01 @ 20:41:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0