Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

why whyyyyyyyyyy?

vad har jag gjort? vad kan jag seriöst ha gjort för att förtjäna sån här olycka????????? Man ska inte behöva ha träningsvärk i tummen efter ett sms! DET SKULLE JU VARA FÖRFALLTID t700, lovade vi inte varandra det?

Blir serri jätte irri på att min mobil alltid dör och det blir inte bättre av att mobilen jag har nu sakta men säkert går mot sitt slut, knapp efter knapp..Just nu är det här mitt störta problem, snälla gud hjälp mig!

så, nu känns det lite bättre. Imorgon har flickan som lekte med elden premiär, woho!
pussi
2009-09-17 @ 09:21:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0