Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

we are gooolden

räknade matte i en timme när jag kom hem, hann alltså med 4 tal var av ett blev halvrätt JAG FÅR DAMP SNART ASHJlsio01313pnp. Vad är det för fel? Hur kan det vara så svårt? Ville skylla på att det var fel på miniräknaren eller på att jag är trött, men miniräknaren funka och jag är inte ens trött så, kiss på matte. Provet på torsdag lämnar jag åt ödet, tycker gud att jag varit snäll kommer det gå bra, de är jag säker på!

Pratade med min fari om livet efter gymnasiet för någon dag sen, han tycker att jag ska vara med i lumpen. hahahahahahahahaha, jag är rädd för myror och spindlar, blir sur, grinig och kan inte prata normalt om jag inte får sova när jag vill och hatar typ vildmarken. MEN man får 40 papp..är de värt det? Jag funderar, skulle vara ganska hippt jö. Well well har ju ett tag på mig att tänka, vill ju inte ångra ett sånt beslut liksom (vra fast i vildmarken med hugriga män hjäääälp. hahahah)

dags att gå och ladda mentalt för lite mer matte plugg. puss



bra kille
2009-09-14 @ 17:19:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0