Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

tisdag

jag överlevde veckans värsta dag. puh. Vet inte hur de kommer sig men skolan går fan inte så bra, känns det som i alla fall. Men jag kämpar på, de ordnar nog sig!

Varannan vecka livet fortsätter nu är jag hos papi i storvreta, niceigt äre! Ska hämta charile snart sen borde jag väl räkna lite matte..eller mycket enligt maj-lis.

Annars rullar livet på. Ser som vanligt framemot helgen, dock på ett mer posetivt sätt denna vecka, ska bli mys att vara med vännerna faktiskt och myyysha lite kanske (manodepressiv?). Idol börjar idag HUR UNDERBART ÄR INTE DE????????

hare fint mina vänner, i morgon ska jag prova på lite spanish hehe hola!


tjarå
2009-09-08 @ 17:12:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0