Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

Picking up the pieces Of the wreck you went and left

Snart är veckan sluttt, eller två dagar kvar då men, ganska snart! Måste säga att den varit vldigt tröttsam men helt ok, har ju inte haft några hemska prov elle så..så. Att vara ute båda dagarna på helgen funkar ej, jag är för gammal för det, måste ha en vilodag haha. Så det är väl förklaringen på varför veckan varit aningens hård.

Längtar i alla fall till helgen, hoppas på massa vila och massa kul. Vill hur som helst ha helg. Borde egentligen bara ligga hemma i mitt rum ensam, ta avstånd från andra och längta lite, allt blir mycket roligare då, när man liksom får längta. Men borde och vill, vad väljer man?
Kanske är bra att vila från allt ett litet tag, nu när det känns så problematiskt och jobbigt är den bästa idèen nog bara att hålla sig undan ett tag. Är dock inget jag är bra på men ska försöka, jag blir nog lite snällare då också hihi.

Sitter för övrigt och lyssnar på nutini och mår ganska bra. och ps min pappa är bäst.
tjarå!



äkta kärlek mina vänner
2009-09-02 @ 20:37:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0