Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

hola hola?!

hejs. sitter och väntar på sista lektionen, är galet trött idag!!!!!! Helgen var väl ehm ja kul eller nåt sånt. Söndagskvällen och eftermiddagen var i alla fall fin, MASSA god mat och mysssssssiga kussar de gillar jag. farmor slog på stor (65 år grattis!) och hade både efterrätt och sen kaffe och fika, detta inom loppet av en halvtimme hahahaaaaaa. tack vare min fina familj så har jag blivit sjukt bra på mat..alltså på att äta den så nu funytar jag på att starta en wait for it...matblogg! vet ite vad jag ska skriva om, kan ju liksom inga repect elller så men 'r jag juvligt bra på..ja att äta.

hejdå!

 förrsten så stod det i min fortune cookie att "your love is closar than u think" jag ser endast robin framför mig..kan inte vara han va..ELLER?

2009-09-21 @ 12:55:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0