Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

fredag i dag

HEJ!
JAG ÄR SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄR TRÖTT. Även fast dagen inte varit de minsta ansträngande (kollat oth, färgat cajos hår, ätit maaaaaassa kina mat och glass) så är jag så sjukt jäkla trött! Hanna lämna mig just om någon vill veta, har spenderat de senaste 24 timmarna med henne hihi. Såg flickan som lekte med elden, mums på den, nästan i klass med första filmen!

Så för att vara pigg imorgon på la nickis ska jag hoppa i sängen nu, alltså inte hoppa i sägen, utan ja lägga mig i den. Hejsvejs, helgen är kommen och jag ska ta de chill, nya livet kanske? heeeheee heeeejdååååååå


kanske ska skaffa löshår.............

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

för att du är en bra människa oke?
2009-09-25 @ 22:02:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0