Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

16/9 tjabba

ligger och tjillar hemma hos papi just nu. sista lektionen utgick, undrar vad som hänt våra lärare..ena var (är) i och för sig gammal och andra halvt blind, men har båda gått och dött eller..? huuum säger jag bara!

Skööön dag idag! Satt i två timmar på elevrådsmöte fika och snygga män att kolla på, jag gillar't! Är numera med i matrådet också, jag och moa ska se till att maten på fyris blir GOD! sunken gick med i ja, va tusan hette de nu då..kommer inte på men något coolt i alla fall! Hon kommer få vara med och bestämma mycket nu hehe.

Så klocka är två och jag har inget speciellt att göra..ska hämta charlie senare, så livet leker och jag mår fint!


schöön va? (både jag och tröjan)

2009-09-16 @ 14:12:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0