Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

13 september

Undra om dagen har gått så sakta för att jag inte jobbat..är så van att minst en av dagarna under helgen går till att svettas på nickis, men icke idag! Dagens stora beslut stod mellan heroes och OC, idag vann superhjältarna-SJUKT BRA ASSÅ!
Känns helt okej att helgen är slut, längtar redan till nästa men har fan bestämt mig för att börja kämpa nu. Ska inte känna att allt är jobbigt och ovärt, har inte tid för det och kan absolut inte lägga mer av min dyrbara tid på att känna så, nu får de vara NOG! Klart att man måste få känna att livet inte en dans på rosor, att allt går exakt som de ska, bara asbra liksom men nu pallar jag inte negativa mig längre, bara att bestämma sig. Kan komma på så många bra saker att lägga energi på, sånt som får en att må bra och känna livet, de är allt sånt jag ska tänka på framöver och sluta lägga energi på annat trams.

T EX SÅ BÖRJAR JU TOP MODEL SNART, verkligen något som får mig att må bra (hahahahah) oj borde sluta tycka jag är så jävla rolig. Ha de fint puss och kram tavelram hhhhhahahahahah


en fin vän jag borde träffa oftare. visst är vi FINA?
2009-09-13 @ 18:42:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0