Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

weeek end!

snart är helgish slut. jag vill aldrig att helgerna ska ta slut, men idag vill jag verkligen inte att den ska vara över. ikväll klockan 22.00 (inte en sekund senare) måste jag skicka in mitt pm. jag har kämpat, gråtit, skrattat, känt mig självmordsbenägen och velat ge upp. när jag har skrattat har det inte varit för att jag haft kul, bara så att ni vet.
men ikväll händer det, skiten skall skickas in.
jag dör.

helgen har förövrigt varit BRA. mysiiii fredag hos julia och bästa new moon igår. mitt hjärta sved lite.
puss hej bajsflöjt
2009-11-22 @ 13:25:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0