Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

vem är du vem är jag

vill jag vara den som kommer emellan. du och jag blir bra igen men ni splittras. jag känner mig elak men sa ju bara sanningen. du kanske nekar, vet inte om det verkligen var sant. men jag hörde, så ska jag berätta? vill du veta? menade du det? vad ska Jag göra? vem vill jag egentligen vara, den som berättar eller den som inget säger. ska jag låta dig säga vad om helst, inte ta allt så allvarligt, inte bry mig alls?
vem vill jag egentligen vara, vad vill jag göra?


ja inte vet jag.
2009-11-18 @ 20:15:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ringo Star

Nu drar vi till varmare och soligare delar!

2009-11-18 @ 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0