Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

snart är de dags för fredagsmys

Jag är aspepped, vill ni veta varför mina vänner? Jo såhär är de va-ikväll är det MTV europe music awards! Eftersom jag är lite socialt efterbliven är det bra program på tvn som gör mig lycklig. Jag å syrran har laddat med JULMUST och annat fett som min kropp inte behöver. Åh jag är så gla. Vet inte varför jag tycker de är så kul, man tycker ju att jag borde bli ledsen av att se på't, det påminner ju bara mig om hur olångt jag kommit i livet. Jag menar, snart 18 barre..inte har jag kommit långt på framgångens väg.. jag tror inte jag kommer få något pris på dirren..men nä. Jag gillart, mycket!

Måste säga att livet är ganska bra annars. Inte få ett pris bra men bra. Kände inte livet igår efter matteprovet, hade veeerkligen försökt men de går bara icke. Det gör mig ont..så ont. Men annars äre muy bien, är ju jullov om sirre 6 veckor..kanoners.

pUSS


klart att de är bra, jag har ju inte direkt svinissjukan
2009-11-05 @ 20:14:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0