Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

nu kan jag laga lingonsylt, så vill du gifta dig med mig?

idag kom jag hem till storavreta kvart i sex, är inte livet underbart då? jag gillar måndag.

tycker inte någon att det är konstigt att det är ett nytt år om en måndag och typ två veckor? borde det inte vara minst fyra-fem-sex-tio månader kvar??? har 2009 verkligen gått så fort? jag har inte hunnit med allt jag ville ju. kan vi inte ta det lite cool ett tag, så jag hinner ikapp? åh 2009 känns inte som ett bra år, inte för att dåliga eller så hesmkt jobbiga saker hänt men nä, så bra har inte 2009 varit tycker jag. så ta det lungt jag måste hinna göra det jättebra!!!!! måste hitta känslan ni vet.
när 2009 är slut ska jag ha hitta en nice känsla så att resumen av året kommer att vara en posetiv sådan! hehe

SÅ HEj vecka 48 vi ska till landsarkivet, plugga spanska, spela teater och leta feeling. tjaråååååååå



lycka. den dagen var bra, mer coldplay oke??
2009-11-23 @ 18:20:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0