Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

nu är de klippt..ops

tänk att oth kan vara bra fortfarande, efter typ sex säsonger!!

hittills har den här söndagen varit sjukt slapp och fet. syrran och jag har kollat film, ätit ostbollar, ätit thai oh degat. hon va visst lite hangover, jag tog bara vara på tillfället att få sega hehe. jag får inte glömma att berätta om pluggandet idag också, tog en tiominutare liksom. måste skärp mig fan. är så kort kvar till jullovet nu, ska var nöjd med första halvan av tvåan när lovt börjar, så måste verkligen kämpa på. hEJA MIG.

helgen har varit nice för den som undrar. kompishelg lirre, ingen kompis som vänner serien alltså, utan polare.efter middagen hos pappi som var underbar (maten var så god i min mun) hängde jag och jullan i mitt äckliga rum med ett kilo chilinötter. de bra.

nu är de gg. nice.
puss



åh ekudden var fint..tanya hahaha



2009-11-29 @ 19:25:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0