Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

juliaaa 17 år

eller ja, för typ 18 dagar sen i alla fall. ikväll blir det lite middag för bruden, lite sent kanske men what helli liksom.
ska försöka vara snäll fast jag mår skit, svinissprutan gjorde mig liiite sjuk. Så död som jag kände mig inatt har jag nog aldrig känt mig förut, varför är jag aldrig sjuk? måste jag ta en spruta fylld med läbbiga grejer för lite feber??? okej..jag kanske ska vara glad över att jag slipper de..hehe. men nu äre gjort! jippi. alla borde ta sprutan, man är fan lite dum om man inte gör det (man får vara sjuk lite och slippa baconsjukan hallåååå?)

tjarå
2009-11-20 @ 16:56:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0