Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

jag saknar svenska hollywood fruarna :(

igår var jag tröttare än vad jag någonsin varit i skolan. jag ville bara sova, inte höra maj-lis prat eller någon datateknikers helt oförståliga svenska, det enda ordet jag uppfatta under hans lektion var "fantastic". åh. gissa hur bitter jag blev när jag kom till skolan, halvt självmordsbenägen och fick höra att vår j*vla historia var inställd?!?!?!?!? jag kunde fått sooooova. åh. blir nästan lite irra av att tänka på det nu.
Är i alla fall hemma nu, nästan lika trött som igår. KAn inte bestämma mig för om jag ska gå till kylen eller upp för trappen. vill göra båda, men orkar absolut inte göra de. fick vg & g+ på engelskan, ville börja gråta men körde på den coola stilen istället, sa till vadhonnuheter att jag är bättre än så!!!!!! annars var dagen bra, hade penna med mig till matten så frida inte ville döda mig.

lady gagas nya låt är fan den sämsta skit jag hört.
låter jag arg? var de här ett kul inlägg?jag är så trött. helt sjuk. nu ska jag vila huvudet på stolen. då blir jag lite piggare alltså gladare.
hejdå

ja jättefin bild men de är inte de VIKTIGA, kolla klockan den är halv 3-varför har jag inte klätt på mig? usch.

2009-11-12 @ 15:34:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0