Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

friday im in love

på riktigt. min vän sitter och sjunger om mig (thinking of you) och gör efterrätt, gud jag är i himlen.

ikväll ska vi mysa och ladda inför vårt stjärtiga jobb. elva prick(!) ska vi infinna oss på nickan och tjäna kosing. mmm..

måste bara få säga att den här fredagen har varit så MYSIG. jag, marianne och challe har bara myyyst, bakat och lubbat idag. jag gillar't! julen känns galet nära nu, pappis hus är så pyntat och fint nu..så myys. åh vad mys. mys!

veckan har annars varit ganska seg, vände dock till de bättre när jag fick tillbaka svenskan, ÄNTLIGEN går de bra i skolis. hehe..bara fyra veckor kvar till lov nu tror jag, jippi! ska nog börja räkna ner till mig 18års dag snar hihi.

känns lte flumi menmen puss puss heja mariatte (fast mest nicklas såklart)

hejpa

2009-11-27 @ 19:40:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0