Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

dum, dummare..linda

Inte var väl the comeback efter höstlovet så hemsk? Sitter här och oj nu blöder jag näsblod men ah jag tänker på skoldagen, nä den var inte outhärdlig. fick ju träffa fridisen som jag inte sett på huur länge som helst och jag fick titta lite på en pudding hehe. de är fint de.

Var ute och lubba lite tidigare, lyckades ta på mig brallorn bak å fram och kom inte på de förens jag var mitt ute på stora torget, tyckte de spände lite där bak..jobbigt läge. Ibland förundras jag av min smarthet.

I veckan väntar matteprov, utvecklingssamtal och en hel massa plugg. askul. Men jag tror helgen blir kul, ska hänga lite med mina rötter tror jag. fira thai nyåret (inte kinesiska).

hejdå. dagens: är det konstigt om jag vill klä ut mig till en dragqueen? jag tror att jag har de rätta dragen för att kunns pull it off.
tjrå



från definitely maybe..varför gillar jag inte den filmen?..hum
2009-11-02 @ 18:14:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: fireeeeee

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej du kämpa på bra i skol

2009-11-02 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0