Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

dom hade mycket att säga

ska jag gå till stan och hämta min cykel eller ska jag sitta kvar här..så svårt val.

Helgen är här jippi. På schemat står: plugg, plugg, plugg, plugg, plugg och plugg. Kanske att jag ska vara lite normal och ha lite kul också, vi får se.

Måste bara få säga att jag helt missa hösten tror jag. Vintern är ju här nu (november=vinter?) och jag har helt glömt vad som hände eller vad jag gjorde på hösten..det går så snabbt. Vad hände med hösten?

puss.

Det gick inte över, jag ville tillbaks.
Hjärtat ville fram och tillbaks.
Det gick inte över, jag ville va kvar.
Jag hörde men vad var det dom sa?
2009-11-06 @ 16:20:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0