Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

de bra

När jag vakna imorse var jag nästan glad. hade haft galet mycket mardrömmar under natten så när jag vakna och såg den fina blå ljusa himlen kände jag nästan livet. De e fint å känna så en måndags morgon!

Dagens fina vr proven, elle ett prov å en redovisning. nervositeten kändes skön i magen. hoppas de gick bra. Dagen var fin annars, god lunch och fina klsskamrater.

Den här veckan äre fars vecka, så hänger i storis alltså. Innan jag klämde mig på den propp fulla bussen hängde jag och cajo lite framför thaiairways.com, är fett sugna på thai alltså..vi vet dock inte om 33 tuss är värt de..?

Nu ska jag kolla lite mer på heroes. förresten var du(namn anges ej) finfin idag. puss å kram tavelkossa

tuss hahahah



henne har jag sett vetni, asfet låt.
hejdå
2009-11-09 @ 19:08:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0