Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

vill ha mycket, vill ha mer

Lååånghelgen börjar lida mot sitt slut, sorgligt. Har haft de fint i alla fall, men precis som alla andra helger så gick den lite för fort, hann inte plugga så mycket som jag borde ha gjort (bajs). Menmen känner mig ändå duktigt, har jobbat lite och tjänat cashi som lär behövas i sommar, alla vi stackare som är över 16 får ju leva snålt hela sommaren. Måste verkligen spara extra mycket nu (såhär i lågkonjukturen också) till maltish, vill ju inte leva snålt där lirre!

Om man kollar mitt schema för kommande vecka så får man en känsla av att jag älskar kära nickis..var där idag, ska dit imorn och på tisdag, tar sedan en paus på en dag för att vara tillbaka på torsdagen (HHs barn har kalas då..omagad jag kommer vara livrädd!!!) ja..mitt andra hem kanske.

På onsdag är de skolkampen, kul tror jag! Nu ska jag duscha, känner inte för att gå och lägga mig när jag luktar korv mmm.
puss

lite fetare, lite kortare hår..men jag är glad ändå. cajo ä en finis, då å nu.
2009-05-24 @ 18:49:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0