Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

rip

är lite chockad. jag och sunkan var på promenad nyss, sist något sådant hände var för ungefär ett år sedan..hjelp.

Känns skönt att den här dagen börjar gå mot sitt slut. även fast dagen inte var så jättejobbig för mig, i alla fall inte lika hemsk som för några andra så är det ändå fint att den snart är slut och livet kan gå vidare! Hoppas att det här var någonslags start, eller kanske slut och början på något nytt!

Till något helt annat-jag har fått en ny mobil SÅ SKÖNT! jag kommer kunna skriva sms utan att vara nära att bryta tummen, jippi! + jag är en comviqare nu tjoho.

Fredag imorngon å det betyder skolan och jobb för moi, hela helgen betyder faktiskt jobb. blä.
Här kommer bra låtar.
puss puss mes amies!!!!
2009-05-07 @ 20:54:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Julle

Kämpa på min vän! Tack att du har comviq, det har gjort mitt liv lättare. PUSS

2009-05-07 @ 21:42:43
URL: http://juliaohlstroms.blogg.se/
Postat av: Josie

Delta gärna i goodiebag tävlingen i min blogg :)

2009-05-07 @ 22:53:37
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0