Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

pallaaaaaaa

r inteeeee. Historian imorgon, snälla skjut mig! Frida firefart kommer säkert inte, så jag får väl stå där och skämmas med moa som såklart har gjort värsta ordentligt, sorry frida men den här gången är du lika sugig som MIG!

men jag ska kämpa, inte ge upp, jag är ingen ge uppare!!!!!!!!!!!!
Längtar till helgen, tror de kommer att bli en bra helg! Johannisen är bruden som fixar asså. Ska fortsätta leka att jag kan något om stillahavskriget, de skulle kunna vara intressant men icke-för jag fattar inget!
poss.

ett litet bildspel..
1. jag är cool, ska inte bryta ihop
2. jag börjar nästan grina, visar upp mina örhängen, sexygirl
3. pallar ej. visar min galet korta tunga..hahaaaaaaaaaaaa ORKAR INTE
2009-05-13 @ 18:11:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: hanniiiis

du är så fin min vän!

2009-05-15 @ 09:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0