Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

nöjd

Nu är jag nöjd med mig själv. Kirra mvg i sam A. YES.

Så, slut med skrytandet. Måste säga att jag älskar att ha comviq, nu ringer till och med carro mig ibland det är så underbart. jag och hannisen sitter just nu och funtar på om vi ska dra en stockholm imorgon och kolla in rxfm festival, ja nu kanske någon jävel skrattar och tänker "tönt". Men ja jag är faktiskt en tönt när de gäller kändisar osv..jag är kk, kändiskåt! hehe

Nä nu verkar det som om vi skiter i rixi..jaja dags för mig att återgå till min svenskaredovisning.tjarå.

2009-05-14 @ 18:53:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ffrrrrrrida

fin bild hehe

2009-05-14 @ 21:04:58
URL: http://jagochfrank.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0