Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

maj maj måne hehe

galet att jag varit 17 år i fyra månader nu, tider går fort när man har roligt (går i skolan). Kan inte säga att jag uträttat några storverk under mina månader som 17..eller nä'r jag tänker efter så kanske jag har de, dock inte något att skryta om!

Igår var det valleborg mina vänner, hade ni tråkigt? Nä inte jag heller, jag hade FETT KUL. Var bra mycket bättre än ja förra året! Hade kul nästan hela dagen..tack mes amies som var med och kämpade hela dagen!!!!!
Känner inte för att berätta om hela dagen i detalj hehe..här kommer lite bilder från förmiddagen o såååå
pöss pöss


2009-05-01 @ 17:21:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ringo Star

Hej!

Hoppas valborg var bra. Kämpa på med skolan. Kolla också in en bloggare som har tagit efter ditt sätt att uttrycka sig http://sophiesroomss.blogg.se.



/Ringo

2009-05-01 @ 21:34:32
Postat av: johannaaa

jag kan komma in med lite kvällsbilder också om du vill linids? ;) hahahahah

2009-05-02 @ 16:47:34
URL: http://eehrnvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0