Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

lissna okey?

Nu ska ni få höra om någonting jätteointressant. Jag har JÄTTESTOR LUST ATT BARA SKITA I SVENSKA UPPSATSEN OCH SKICKA IN DEN, BA LOGGA IN PÅ MAILEN OCH SKICKA IVÄG SKITEN, men nej, jag ska läsa igenom alla sex sidor. Så, tack.

Förresten amigos, har ni någonsin känns en längtan efter att få ett sms? Ja men ni vet när man ligger och väntar på att den förbannade mobilen ska pipa, och gör den väl de ja då hoppas man så innerligt att de är från någon well speciell, vilket de sällan är, karma eller? Jobbigt läge tycker jag, råtöntigt men ja serri kompisar, ibland ligger jag å väntar på att telefonen ska pipa. hahahahhahahahahaha jag skrattar åt mig själv.  

Till någonting helt annat, har ni tänk på hur porrig låten ayo technology är? Lyssna mina vänner, är som rena rama-ja jag vet inte ens vad jag sks säga! Men bra är den, tycker dock att den med justin t är fett bra mums.

Hejdå!
2009-05-28 @ 19:57:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0