Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

lets go back to the start ok?

Min och fridas present till moa var så klockren och BRA. Alla bilder är sköna och man blir så glad av den bara mmm i like. Jag tror att mosien blev mycket glader över boken, eller de hoppas jag i alla fall! Med tanke på glas och grejer som gick sönder under arbetet med den så..hehe.
Något konstigt har hänt i vårt hus..ett galet högt alarm går igång lite då och då och strömmer går i ett. Börjar bli lite oroad att de brinner eller något, är ensam här just nu och känner att det inte direkt skulle vara en dröm att brinna upp ensam i vår lägenhet..jaja får väl se om en eld kommer upp till dörren snart.

Moas födelsedags friande var lite fint. Hoppas du hade kul kompis, fikat idag var i alla fall gott (vet inte varför jag inte klämde i mig mer asså). Fire jag och jullan drog en fuling och gick direkt efter vi ätit, fy.
Har inget fint att berätta egentligen, skolan är snart över..jag har en mycket stark känsla i kroppen som säger åt mig att lägga ner skiten redan nu, men icke jag ska kämpa på.


Vad ska hända ikväll då..kan de vara början på något jobbigt, äckligt, svårt o kanske lite fint? nä, skoja kul.
Lång ledigt nu. skönt. Ses mina vänner!
2009-05-21 @ 17:42:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0