Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

hola

önskar att man kunde ladda upp bilder direkt från mobilen, i så fall skulle ni få se carolines demonstration av hur man hönger sig nu..kul faktiskt!

Måste bara få tacka gud eller vem det nu är som styr vädret, tack för att det inte regnade idag, jag slapp nickis JIPPI! Igår var det fredag, skön skoldag och en ganska skön kväller. träffade sassa, va ett tag sen man såg henne! Hade i alla fall de fint, hannisen saknades bara, men hon har det säkert bra i götet med hennes farmor och farfar hehe..

Just nu har vi en Thai hemma..jag tror att hon snarkade jättehögt inatt, även fast hon hade stängd dörr och jag hade detsamma så hörde jag ändå snarkningar någonstans i huset..mamma eller magnus snarkar inte, så de måste varit hon! hon slår nog fan hanna!

Ikväll hoppas jag på kulikul igen PUSS

2009-05-09 @ 15:43:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0