Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

friday im in love..

Inte. Men jag är i storvreta! Sitter och fixar lite med Carpes facebook sida, känner mig grym när jag lyckats göra någonting snyggt hehe. Är på bra humör just nu, är galet trött höll faktiskt på att sömna på bussen men jag kämpade emot och höll upp ögonen, killen mitt emot mig tittade väldigt mycket under resan..undra om jag verkligen såg så trött ut, inte tittade han för någon annan anledning iaf, de kan jag lova!..huuum. Juste, jag är på bra humör, känner att jag varit duktig i skolan (tänk bort historian) ja till och med på geografin ooooh. har pratat med alla mina fina vänner via la mobil och varför jag väljer att berätta något sånt tråkigt är för att de sällan händer ok? Så därför är jag glader! Känns inte ens jobbigt att behöva jobba imorgon, kanske för att kvällen förmodligen kommer att bli kanoners.

Hejdå vänner och fiender.


jag finns på match.com
2009-05-15 @ 17:15:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0