Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

flyga drake

Varför måste boken vara så sorglig? Det är jävligt svårt att läsa när man griner hysteriskt..buhu. Förutom att den gör mig emo OCH lite mer tacksam över mitt liv i sveriget så är den mega bra! Inte för att de behöver vara något negativt att den gör mig mer tacksam över fina sverige haha..

Anyways så har hela dagen spenderats med flyga drake, vaknade alldels förent, borde ha gått upp när hanna lämna mig men icke, jag somnade om till typ halv två, REKORD! Måste säga att det är lite jobbigt att klockan redan är halv sex..jag måste ju fan snart gå och lägga mig, har lagt mig waaay to late de andra kvällarna (dock på grund av MYCKET bra anledningar..(L)(L)(L)(L) hehe..) Har haft sällskap av trevliga människor som gör mig GLAD, så ska de va asså!
 
Måste bara få klaga lite på skolan så här i slutet av inlägget..ÅH MIN GUD varför är de så mycket?!

Nä, nu ska jag ladda inför oth hehe..kanske borde göra annat, men jag kan fan inte missa intrigerna i de snygga ungdomarnas liv! pöss pöss


tjarååå
2009-05-03 @ 17:37:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0