Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

det är lika svårt att komma sist som att komma först, HA

Så att fyris som sist i skolkampen (iår igen?!) är ju inte så farligt, hade dock varit skönt att slå töntrosendal, puss julia! var rätt kul faktiskt, moas krigsmålning gjorde nästan dagen. Ska inte vara ledsen över sista platsen, nästa år kommer vi igen!!!!

Kollade just faceboken, inte kul när det läggs upp för många fula bilder asså..haha. de flesta är ifrån nickiskampen (låter coolt va?) igår, hade rätt kul faktiskt! Mitt lag skulle vunnit, men carl var för seg så caroline jävla sundqvists lag vann, surt. eftersom jag har så höga tankar om mig själv så anmälde jag mig till nästan alla mattävlingar, och förlora jippi! Spotta ut all läsk på bordet också, snöt ut fanta exotic ur näsan resten av natten :). Men trots förlusten hade jag kuli.

Måste skriva om flyga drake nu MÅSTE. tjarå, och ett personligt meddelande till lundinen, du finns i mina tankar amiga!


schexi skulle jag säga.
2009-05-27 @ 16:53:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0