Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

bra jobbat din dumma fan!

Bli inte ledsna, jag pratar om mig själv! Tack tack tack, ja vem ska jag tacka? Jag klara g i matte A och det känns så jävla skönt. Nä kanske att det inte är något för er att hurra för, men jag borde fan ordna en brakferre för mina nära och kära, ja som ni kanske förstår så är jag inga stjärna när de gäller math hehe. Men nu är det över, ingen mer matte förens i tvåan (vill inte ens tänka på hur jobbigt jag komemr ha det med B) vilket inte bara betydet att jag kommer sluta tidigt tre dagar i veckan utan jag slipper också räkna äckliga mattetal,jippi!

Kom förövrigt hem från jobbet nyss, dammsög så svetten börja rinna det är väldigt mysigt! Cashen rulla in på kontot idag så nu ligger man inte längre på minus, det är också ett +. Har inte mycket intressant att berätta, längtar såklart till sommarlovet, men har en jobbig känsla där någonstans i magen som nog försöker säga att jag ska kämpa på in i det sista, jag vill inte börja lovet med att känna mig missnöjd över min insats detta år. så jag ska kämpa, som fan.

på fredag ska jag på candy tror jag, sen kommer helgen spenderas på en herrgård..kul? Vet inte varför jag berättar om helgen redan nu, den känns bara väldigt nära. Hejdå pöss


jag längtar till den 22 augusti
2009-05-25 @ 20:33:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: frida

vem läntar inte vavavavavavavavavavavavavavavva?



och sa att du skulle klara vavavavavavavvavavav?

2009-05-25 @ 23:35:48
URL: http://jagochfrank.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0