Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

tjo

Jag har bestämt mig för vad jag vill göra i livet, eller med livet snarare. Jag vill bli en soffisliggare med någon typ av mat och sovklocka som väcker mig då mina favorit prgoram sänds på tv, hur skönt låter inte de livet?! Jag titta just på Top model å när de va slut börja satc som jag också vill se, senare kommer vänner, greys OSV. det är så mycket att jag knappt hinner med! Jag har lirre inte tid för läxor, skolan, att laga mat och umgås..tvn behöver mig och jag behöver tvn..min framtid är spikad.

Efter att ni tagit del av den där intressanta infon kan jag ju berätta att franska provet gick ehm sådär, bättre än förra i alla fall hehe. Det roligaste var när jag fråga våran käre franska lärare christer om jag hade någon chans till vg och han svara typ "jadå, du är duktig på lektionerna", men sen vänder han sig om till louise och säger "Ja, dig kan jag prata med, du som I ALLA FALL HAR EN CHANS TILL VG"
WHAT a heeeeelll?! hahahaa vafan liksom. 
Jaja lite kul vare hejdå! 

2009-03-11 @ 17:19:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, det var kul xD

2009-03-13 @ 15:16:18
Postat av: Louise

Haha, det var kul xD

2009-03-13 @ 15:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0