Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

tisdag

Någon hjälp mig SNÄLLA SNÄLLA, jag är råpank och det är faktiskt jättejobbigt :(. Ja..de var väl allt jag hade att säga! Nejmen serri. Idag gjorde sp1b sitt hundratusende geografiprov, det känns som om vi har prov med henrik hela jävla tiden, usch. Hoppas att det gick ok (ett geografiprov går aldrig bättre än okej).

Förresten, caroline af hugglas eller vad hon nu heter, sa något om att alla skulle känna igen sig i henns låt eller i alla fall alla kvinnor över 14 år. HUM säger jag då, jag är 17 år och har absolut aldrig känt som hon gör i låten. jag menarinte att den är dålig eller så, ganska fin låt ju, men borde jag skämmas..jag har tydligen haft tre år på mig att känna så.. men icke, jag sitter här och oroar mig över att missa den rätta för rosing på tv,typ.

hahahhahahhaha hejdå.

ge mig en biljett till en av hans konserter, då är du den rätta för mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2009-03-24 @ 14:20:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ringo Star

Barnvaktande v33 kan ge några slantar. Vad tror du om det?

2009-03-26 @ 06:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0