Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

sorg

jag är nära tårar, vill ni veta varför? JO så här är det va, min syster drar till thailand imorgon och blir borta i tre veckor, förstår ni hur jobbigt det kommer att vara för mig? jag kommer att sakna henne så så mycket..:( vem ska ge mig råd när jag är alldeles vilsen eller kolla på criminal mindes med mig på torsdagar? VA?!
okej serri. jag kommer att sakna dig jättemycket sista, men URSÄKTA, vad gör jag HEMMA I SVERIGE?! kan inte låta bli att känna mig liiiiiite avundsjuk asså. MEN trevlig resa min vän, jag förv'ntar mig inga presenter! :)

Måste bara få säga, heja linda rosig, hoppas att du hittar den rätta för dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eller förresten, jag hoppas att egil eller vad det nu är han heter är den rätta för dig, då kan hanna ta hugo.

Imorgon är det onsdag och det betyder eh skola?
hejdå nu ska jag fortsätta att äta min marabou daim. pöss.

 
syrran o jag + en gaffel
2009-03-31 @ 20:49:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0