Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

misslyck-a-d-t

vet inte vad som är värst egentligen, att göra någon annan besviken eller att bara bli väldigt besviken på sig själv. jag vet dock vad som känns värst.
jag har börjat undra om det här med bra och dålig karma faktiskt finns, kan det vara så att jag i mitt förra liv varit ett stort jävla svin och att det är nu som jag får ta skiten. eller är det bara så att man måste göra ett ex antal (läs: för många) dumma, väldigt dumma misstag och i samma veva förstöra för sig själv och peeps i sin närhet innan man kan få vara en bra och hedlig människa som alla och en själv älskar?!!?!??!?!
okej mina vänner klart att jag tar i lite väl mycket nu. men de är inte kul att behöva säga: allt är mitt eget fel. menmen livet går vidare. jag tror lite på det där med att man måste göra några misstag..i mitt fall verkar de vara några x100.jag är lessen.
ps je t'aime ma famille. ni är bra.
nu ska jag släppa skiten och bättra mig, på riktit.

For for a minute there, I lost myself, I lost myself.
2009-03-08 @ 22:04:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0