Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

marken vi lever av

Henrik H. Vår kära geografilärare..mmmm säger jag bara. 40 sidor om marken vi lever av, finns det något intressantare att läsa om? Nej gud NEJ!
Jag lyckades i alla fall ta mig igenom tio sidor, jippi. Snart är det helg, alla som går på KOMMUNALA SKOLOR ÄR JU LEDIGA PÅ FREDAG HA, så nu är det inte långt kvar tills ledighet igen..tjoho. Funtar på att svänga förbi knivsta då..var ett tag sen jag hängde där..Har absout inget roligt att berätta. Längtar galet mycket till Malta och önskar att jag vore rikar än Ingvar Kamprad så jag slapp oroa mig över att bötern jag dragit på mig kommer att ruinera mig..ble. Även fast jag är en fattiglapp är jag glad..om du läser frida, kom ihåg vad jag bad dig om. Dina släktingar är mycket eftertraktade av mig..hehe

HEJDÅ / trippelenheten? ha ha ha.


jag är inte ego..ville bara visa luggen...............................
2009-03-18 @ 18:28:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEGAfint

2009-03-19 @ 16:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0