Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

lite skäms jag..

Nu är melodifestivalen min nya grej asså..jag längtar till nästa år, då ska jag vara där i globen på finalen!!!! Eller förresten, bara om det är någon snygging med, som måns mmmmmmm(L).

Även fast det är söndag är jag happythai, imorgon är vi lediga så jag behöver inte sitta och ha ångest jihoooo. Helgen har varit fin måste jag säga, fredagen var nice och ja lördagen var bra ända tills jävla malena vann..oh jag kunde nästan inte ens somna så upprörd var jag! Men måns om du läser,du finns i mina tankar (tillsamans med alcazar).
Idag drog vi ifrån storvreta och våldgästade farmor och farfar, de va fint. Jag åt som vanligt lite för mycket och kom hem med lite nya saker bla alla heroes säsonger JAAAAAAAAAA.

Förövrigt så har jag kommit på vart jag fått mina dåliga, eller snarare inte fått några matkunskaper alls ifrån-min far. I lördags skulle vi laga mat och ja, om man säger såhär så var stämningen inte den bästa i köket. Fin hacka löken, göra sallad o allt var det var, nä vi var nog inte den bästa duon i ett kök. Men sen kom marianne och rädda oss från att svälta <3. haha..

hehehehehehe HEJDÅ




asså malena va inte ledsen, din låt var bra, men inte lika bra som MÅNS(L)
ryssarna gillar säkert opera och galet vitt hår.
2009-03-15 @ 17:18:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0