Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

hett

När jag har tränat (ehm alltså typ gått en kvart eller gjort 10 situps) blir jag väldigt röd i ansiktet. Så om det är någon som tycker att det är ointressant att läsa om mitt röda ansikte, sluta läs NU.

När jag kolla mig själv i spegeln på friskan blev jag ärligt talat livrädd! Jag var lika röd som min tröja, mitt ansikte hade en sköld av rödhet över sig. Om hela min kropp varit så röd kanske det inte sett lika hum FULT ut, men nu ja nu var det bara precis den delen av ansiktet som man ser om man står mittemot en person, hjälp serri! Inte för att jag är jätteytlig men jag var tvugen att gå från gymmet, så jag drog på mig min, just idag kokheta jacka och hoppades på att den kalla vinden ute skulle hjälpa mig att se gul/grå ut igen. Nej.. jag kände inte ens vinden mot mitt stackars kokande ansikte, den röda skölden lät inte ens lite vind komma och kyla ner mig..mitt ansikte kokade till och med ute. Hade det inte varit för mitt sexiga röda flamm, skulle jag ha trott att jag verkligen blev "checked out" yeee, boysen kolla in mig asså. usch. jag var till och med röd när jag kom hem, efter att jag duschat, ja de är inte lätt.
men nu är jag tillbaka på härligt grå igen. Känns skönt.

hejdå!

nice!
2009-03-16 @ 17:58:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0