Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

hej

Idag har jag varit jätteglad, bra va? Mitt humör sjönk inte alls när jag kom hem heller, även fast jag har varit kjlhjdfjsuttråkad så har jag ändå lyckats vara en glad thaia, men, ja såklrt kommer det ett men..så men när jag skulle logga in på bloggis så är det första jag ser JÄVLA AGNES CARLSSON MED HENNES GULSPLAJETTDRÄKT, de är en skiddräkt okej? Inget för mello, nåt för vasaloppet, vasaloppet var dagen efter LILLA VÄN. ÅH men blir ju lite irre..

Även fast jag kokar av ilska så är jag ändå lite glad över en sak som hände nyss hihi..visst låter jag som en trettonåring nu men whatahek lirre..

då.
2009-03-02 @ 18:25:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Benny

Det Agnes hade på sig var en s.k. catsuit i guld och definitivt inte någon skiddräkt. Att ens påstå något sådant är helt uppåt väggarna, enligt mig. Hon passade grymt bra i den och var enormt sexig.

2009-07-17 @ 20:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0