Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

HEEEEEEEEEEEEJ

Jag tycker inte om när det är dålig luft i klassrummen, jag blir lite irre då..näsytan lika irre som jag blir när jag får tillbaka ett prov som jag trott jag glänste på och var skitbra men tydlig sög balle på..då blir jag skitgla..mmmmmmmmmmmmm.



nu måste jag lugna ner mig..de är ju ändå BARA ETT PRov.
jhfkutdkuhblkjgoiufjutfhugkjhlkhugfifkiglkhfcpo.
annars är livet på topp. the keybone börjar läka och jag känner mig ganska tät...hahahahaha
2009-03-05 @ 14:26:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: JULIA

Linda i love you du är skön. Hoppas keyboonet (?) läker snabbt så vi kan leka. Ses i helgen? Puss!

2009-03-05 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0