Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

gladgladgladglad

svenska a provet gick tydligen bra. jag är så GLAD! Idag har jag kämpat (lögn, fett chill är vad det är) på kilroy med att skriva in mejladresser, galet vad satsiga namn vissa har! "smultron_anna_sylt" typ. Undra om namnen säger något om själva personen..? Hoppas jag får lots of cash i alla fall! Annars har jag inget trevligt att brätta. Veckan har varit kämpig, två stora prov och som vanligt förjävliga lektioner som matte och geografi (geo har gått om franska på hat-ämnen).
men imorn är det FREDAG WOOOOOOOOOOOHOOOOO.
Nu ska jag gå tillbaka till den beroendeframkallande sidan facebook.
TJARÅ

SKULLE SITTA FINT MED SOMMAR VA!?
2009-03-26 @ 17:22:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: fire

du missade morotskaka din lilla jävel grrrrr... PUSS

2009-03-26 @ 20:19:20
URL: http://jagochfrank.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0