Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

But Im a creep, Im a weirdo.

Den här veckan ska jag vara duktig. Sluta vara en suris och ta tag i bajsskolan och vara duktig. Jag har inte tid till att vara arg, sur och tjurig. Jag ska vara glad, och duktig! Jag har egentligen inget att vara emo över, så därför ska jag sluta med det nu. SLUT!

I lördag fick jag träffa mariannes syrra, det första jag tänkte på när hon börja prata var att hon lät PRECIS som marianne, hjälp. Så när jag tänk på det i ungefär en kvart kunde jag lugna mig lite och äta den goda maten..nä nu ljög jag, jag kunde koncentrera mig till 100% på melodifestiveln. Nu skäms jag lite.
Mina bröder fick jag också umgås med, inte förens jag såg dom insåg jag hur galet mycket jag saknat dom. Tårar var inte långt borta när jag TILL OCH MED fick en KRAM, de är bra fina (och vilda) killar.

Nu ska jag väl kolla lite tv, beck eller typ en action rulle..sorgligt.
Hejdå mina vänner..hoppas ni mår bättre och tycker ni är skitsnygga och glädjs över att någon är fulare än er nu. jävlar. Nej juste, jag är glad den här veckan! HERRÅ (L)

2009-03-01 @ 21:16:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0