Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

you got a new friend well i got homies but in the end it's still so lonely

#0 jävla spänn på den smästa filmen i världen, får man ens gära en så dålig film?! Tur att hannisen och ja dela annars hade jag gått tillbaka och krävt att få mina pengar tillbaka. Typ "jag är inte nöjd" pengar.

Okej nu har jag fått klaga lite, så till något mycket trevligare-Grattis alla studenter!!!!!!! Jag är inte avis, inte alls :). Medan jag och hannisen satt och gjorde hennes mega super as svåra företagsekonomi uppgift kunde vi inte hjälpa att vi började drömma om det härliga livet efter skolan..Menmen två år till sen är de vår tur yao!
Lillkusinen kom till storstan idag för att shoppa lite, eftersom jag är en erfaren stadsbo så hjälpte jag henne att hitta uppsalas ALLA butiker, kul! Har inte träffat henne på läänge så det var faktiskt nice. Lämnade också in min mobil, det kändes lite i hjärtat faktiskt, men snart är han tillbaka-min älskade t700.

Hoppas att något kul händer ikväll..och hanna-kämpa på! herrråååå

ps. halebops reklam på spoti är det ett skämt eller?!
2009-06-05 @ 19:35:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: hannisen

hennes uppgifter va fel, så vi är inte dumma! :D

2009-06-06 @ 15:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0