Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

världens bästa C

GRATTIS GRATTIS  GRATTIS TILL CAROLINE CARRO CS CAJO KC SUNDAKVISTA SUNKEN SUNDQVIST! (oj nu skäms jag lite över mig själv, var tvugen att kolla facean för att vara säker på att jag stavat hennes efternamn rätt..omagad.)

Nu är du OCKSÅ 17 årisar..åh vad kul du kommer ha som 17 åring, kolla bara hur kul jag haft i år..

Inte för att 17 år sådär jättespeciellt, men jag tänker ändå uppmärksamma just den här födelsedagen med att göra någonting utöver de vanliga-ge dig en present i tid! Det känns skumt när jag tänker på att du är yngr än mig, jag menar, du är smartare än mig (ah de där va jättejobbigt för mig att erkänna), har lyckats göra mycket mer än mig..jag tänker på övningsköra, skaffat bf, besökt massa coola städer ochh suttit i, nä vi går inte in på det! Nej men du är cool och om du inte fattat det så gillar jag dig fett mycket. Äh klart du fattar det, jag berätta ju för dig inför två klasser att jag var förälskad i dig, måste erkänna att de dock sved lite i hjärtat när du inte sa ett skit tillbaka. Men som sagt garttis min älskade vän, vi har haft de ganska så kul tillsamans i ett par år och jag hoppas som fan att de blir bra många fler!
PUSS

2009-06-16 @ 17:03:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack bestiz, du r inte så illa du heller PUSSSS <3

2009-06-17 @ 17:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0