Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

uppsala svartbäcken arbetsrummet på en stol

vet inte om det var de bruna vattnet eller bara mina vänner som fick mig att hålla mig vaken alldelse för länge på gräsö..hur de än var så har detta resulterat i att jag håller på att dö av sömnbrist, eller jagvet inte om jag håller på att dö men trött är jag i alla fall! ska nog gå och lägga mig typ nu.

glad midsommar (igår) jag hade kul, hur kul jag haft kanske ni får veta i morgon..eller inte i morgon kanske dagen efter det eller dagen efter den dagen. kul har jag i alla fall haft. tjarå

puss mina vänner
2009-06-20 @ 20:49:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ringo Star

Imorgon gäller det!!

2009-06-21 @ 10:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0