Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

måste försöka hålla ögonen öppna..bara ett litet tag till

finns det ett coolare ord för maskerad? det låter inte sådär jättehäftigt, jag ska på maskerad, jag ska klä ut mig till robin hood..om någon någonsin sett mig som lite cool måste jag verkligen sjunka i dess ögon nu. men på lördag är de en sån där maskerad och jag tror jag ska satsa på att vara robin hood..känns inte helt rätt att vara en sexig katt, något jag inte sulle banga på, ja förra året!

Oj jag höll på att glömma, idag fick vi sommarlov-nu kan livet näntligen börjaaaaaaaaaaaaaaa!!

MALTA NÄRMAR SIG-VÄDRET SVIKER-JAG ÄR RÅTRÖTT-äntligen sommalov!
2009-06-12 @ 16:05:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0