Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

hemma hos en kär vän

hannas rum luktar inte som en sommaräng..men de gör inget, ingen av oss märker egentligen av det..vi är bara så vana, det luktar sällan mums mums när vi sovit!

usch va äckligt de där lät..haha. nej men jag hamnade i alla fall här i går kväll, pallade serri inte trycket, tre dagar är fan två dagar för mycket!!!!! OC och jordgubbstårta känns mycket mer passande. Vi fick också ett fint samtal sådär runt tre, hannisen som annars är en riktig nattuggla höll ut i cirkus 45 min men sedan var de fan nog "OKEJ OKEJ PUSS PUSS-KLICK".

Norris berätta just att hon ska lyxa till med en dusch idag..shit hanna! Nej jag skoja, hon duschar faktiskt arje dag, jag lovar!

Imorgon börjar en ny vecka, den vanliga söndagsångesten lever kvar..MEN sommarlovet är här och vi ska ej vara ledsna, snar kommer vi inte veta vilken dag det är..de är sommarlov!

FÖRRESTEN, simon hassan du är BÄST! tack för att du rädda mitt liv (lät mig slippa jobba en dag).

PUSSSSS


visst är huset fiiiii t?
2009-06-14 @ 12:12:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0