Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

hello sunshine

jag badade nyss, jag är helt galen! okej de va 22 grader..jag kanske inte är så crazy som jag tror att jag är.

att jobba gick FINT idag. som vanligt när jag är barnvakt åt mina bedårande kusiliner äter jag för mycket och har de bara myyyyysi. jag skulle nog kalla mig för en stadsmänniska, men fan va jag trivs här ute! på landet kan man gå och slappna av, spänna ut magen bäst jag vill och de tighta brallorna åker av..mmmm jag gillart.

kanske var det bara två dagar jag behövde, dags att släppa det och gå vidare mot soliga fina varma svettiga sommardagar! nu mår jag bra,

puss

2009-06-22 @ 21:51:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0