Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

hallå hej tjena hejsan

På jobbet idag hade jag två jakobar och en rio, kan inte vara så kul att heta rio just idag..eller? Jakob nr 2 va i alla fall den sötaste nioåringen jag träffat, var seriöst nära att fälla en tår han var så söt! Ja som ni förstår så har de inte hänt sådär jättemycket kul idag, jag menar börjar nickisbarn bli dagens ämne är de illaaa.
Anyways, fyris bjöd idag på: un lektion, var nära att slå ner kärring****** som inte kunde berätta IGÅR att första lektion var inställd, suck. På vår endå lektion geografi lyckades jag få 8000 km till att vara "en kort sträcka", ehm ja de oförberedde provet eller vad fan de nu var gick sådär.
Längtar faktiskt lite tills imorgon eftermidda, ska få berättat för mig hur jag kan förbättra min feta oniciga hy, nice!

va händer i helgen? en fråga som dök upp i skallen ba sådär.

om jag fick skulle jag krama dig tills du var på väg att kvävas. men jag får ej.
2009-06-02 @ 22:33:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0